Carpark North @ Strand

Började kvällen med 2glas rosé och lite vindruvor. Sedan kändes det som att jag druckit ca 5glas och intelligent som jag är följde jag upp det hela med 2öl. Detta intag borde inte göra mig så mycket men igår.. Oj oj, man var ju smått odräglig.

Men mer om spelning och sådär. Veronica och Linda kom till Strand vid tjugo i nio, väldigt trevligt att träffa dem igen😀 Strax efter nio var det således dags för Carpark North! Jäävligt synd att de var “förband”, bara 7låtar tror jag. Särskilt med tanke på att det här giget var sjukt bra! Mycket, mycket bättre än när de supportade 30 Seconds to Mars. Det blir inte mycket mer sammhängande än såhär eftersom jag kände mig som i ungefär samma stadie som när jag kollade band på banditbåten. Eller, jag fokuserade MYCKET mer på musiken igår, men har inget vettigare att skriva än att det var jävligt bra!

Efter Carpark drog Linda tyvärr hem, medan jag och Veronica stannade och pratade med Nicke och Mini under tiden som Ginger Ninja spelade. Ginger var… gulliga… Men ganska urbota tråkigt. Utom Bone Will Break Metal som är riktigt bra.
Bilder har jag tyvärrinte, Veronica ska skicka sin och när hon gör det så ska jag ladda upp några här🙂

Leave a Reply

