Carpark North ikväll!

Eftersom Fibes, Oh Fibes! tydligen börjar spela kl20 så blir de bortprioriterade till förmån för några danskjävlar. Ska bli naaajs, precis runt knuten också. Mindre najs är att jag såklart ska upp 05 imorgon. Menmen.. Överlevde jag söndagen så överlever jag vad som helst. Blogginlägg om förra lördagen (Sherlock Brothers) och den här lördagen (Blowsight) kommer imorgon när jag inte längre har någon skola att tänka på. Fantastiskt.

Börjar bli pepp på ikväll nu också. Muskelavslappnande is the shit. Haha det där lät inte så bra. Det gör däremot det här:

3 responses to “Carpark North ikväll!

  1. meeeeep jag sa ju att Plan Three skulle lira på getaway. jag är synsk hahah! (;

    jag går bara på fredagens spelning btw. insåg inte att den andra var på lördagen och då sa jag ut med södertäljefolket och så. fick för mig att den var en annan dag …

  2. yeah fredag blir det. utgång i södertälje på lördag.
    torsdagen är jag i södertälje men får se om de blir utgng eller ej. beror på om jag blir frisk snart eller inte. bör kanske inte röjja runt alltförmycket

  3. mm, kommer precis tillbaka till sthlm på torsdag, så de skulle ju vara kull med lite musik då. vad kostar det på torsdag och var är det?
    sanna

Leave a Reply

