Bandit Boat 9

föfan. det blir i korta drag och desto fler bilder..
Jag och Michan började festa kl17. Var med andra ord lagom dragna när banden började.
Alla band var bra men jag kan inte påstå att jag fokuserade till 100%.. EHEH. Utom förstås när Sonic Syndicate körde Denied. Då jävlar var det sång och all uppmärksamhet på scenen och musiken.
Vi var i hytten till och från och intog mer sprit. Mötte Bjarne i en trapp och blev invited till efterfest som han inte ens var på. Innan dess tog vi förstås drinkar i vår egen hytt och spatserade sedan glada i hågen in till Corroded och efterfestade till 08 på morgonen. Föfan.
ALLA som var på båten vet numera att jag är Pers gamla fritidsbarn. Meen det är rätt roligt ändå🙂
Vi mötte André (galningen från Sherlock Brothers) Marcello och en terrier, de bodde i samma korridor som oss. De var awesome, särskilt på korridorsfesten dag två.
Nåt som var ännu mer awesome var förstås att jag och Michan hade med oss Therése på ett plakat. (HÖHÖ inte bara jag och Michan som var plakat med andra ord!)
Best boat so far.
Bandbilder kommer i nästa inlägg…


Therése har skålat en del…

3 responses to “Bandit Boat 9

  1. hahaha åh det är sååå bra! xD

  2. haha, men du ahr ju iaf lyckats få upp om båten😛

    vadå Nicke spela bas?

    ja… alltså, banditfesten satsar iaf jag på, sen får vi se hur mycke jag går in för de sen… beror på hur det ser ut när jag får tillbaka mitt arbete på torsdag..

  3. would u like some cheese to go with that whine? hahaha (;
    ja dem har j uen tendens att göra…korta videor. ska bli spännande att se dne iaf😉

Leave a Reply

