Neutron Star Collision

by Muse
http://www.tu.tv/videos/neutron-star-collision-love-is-forever
Sincere thanks to Vedran.

Första gången jag lyssnar. Medan jag skriver till och med… Ljudet är ju sådär.
Efter att ha lyssnat en gång hoppas jag att låten växer på mig. (känns inte som ett korrekt svenskt uttryck) Det tror jag dock att den kommer göra också. Just nu känns den lite för mjäkig. Lite FÖR stadiumrock. Men det är nog där låten gör sig allra bäst också.

One response to “Neutron Star Collision

  1. hhahahaha wtf, jag vıll se bılder xD

Leave a Reply

