Swimming Time

Har idag spenderat 6timmar ute i solen. Jag kan inte klaga. Måhända borde jag ha spenderat marginellt mer tid med att plugga. Känner mig dock lika hjärndöd och mörbultad som igår, helt fantastiskt. I övrigt skall resten av kvällen spenderas med att lyssna igenom Swimming Time samt en massa trevliga låtar och låtversioner från Camilla. Utöver det blir det Assassin’s Quest, te och säkerligen en smörgås. Good night!

Anledningen till att det fortfarande saknas uppdateringar om Bandit Boat 9 är att jag ännu inte fått bilderna från Michan. Och bilderna behövs, det kan jag lova.😉

Leave a Reply

