Carpark North!

Mer dansk electrorock i mitt liv🙂 Jag kan inte klaga. Hornstulls Strand tisdagen 25maj is the place to be. Fibes, Oh Fibes! spelar på Gröna Lund samma dag vilket innebär att jag kommer hatta runt som ett mongo. Är någon förvånad?
http://www.sonymusic.se/cph

De supportade ju också 30 Seconds to Mars när de var här i mars och det var riktigt bra. Så jag är taggad. Sen att jag personligen tycker att Dúné eller Nephew såklart kunde ha varit det andra bandet är ju… en helt annan sak. Säger jag utan att ens ha hört Ginger Ninjas. Återkommer med vad jag tycker om dem.

3 responses to “Carpark North!

  1. Sv; Jag tog bara upp mina egna erfarenheter, visste inte om jag fick skriva ut en koompis saker. Hur som helst så har hon varit riktigt jävlig mot honom osv. Så det var egentligen inte BARA det jag varit med om jag snackade om.

  2. OMG tror jag sprängde en ven haha CPN, fan har längtat som tusan att få se dom igen , köper biljett NUUUUUUUU =D

  3. tycker ginger ninjas låter lite lovande de med =)

Leave a Reply

