Music

Det börjar bli för många bra band nu. Det hela började ju med att jag reste runt för att se 30 Seconds to Mars. Sedan blev det så att man även reste runt i Sverige för att se Plan Three… Det blir bara fler band. Förstår inte riktigt hur jag ska ha råd. Knappast heller vilka jag i sådana fall skulle prioritera bort.

Band jag reser för:
Plan Three
30 Seconds to Mars
Volbeat
Black Stone Cherry
Nephew
Blowsight
My Passion

Band jag med största sannolikhet kommer börja resa för:
Editors
Hide the Knives
Royal Republic
Twin Atlantic
and so on…

Herregud. Tur att Muse är så storslagna att jag överlever att se dem endast nån gång per år/vartannat år. Hur ska jag på något sätt kunna ha råd med alla dessa band? Får väl… börja sälja merch eller något, haha. Ehm.. (inte mig emot dock)

istället för att skriva “reser för” hade jag nog helt enkelt kunnat skriva “ser så många konserter som det bara är möjligt med”.. Nåja.

5 responses to “Music

  1. om avenged kommer på lite europaturné tycker jag vi borde följa dem också, iaf lite:)

  2. haha, vore ju värre om det var ett dåligt band vi följde, säg Tokio hotell kanske;)

  3. älskar att my passion finns med haha (;

    sweet fan va grymt! vi tänkte föröska få ihop det i början av sommaren nu. hhaha åh jag kommer dö av skratt!

  4. he he he (;

    glöm inte mig (plakatet) på båten imorgon. jag ser fram emot båtresan liksom xD

  5. Volbeat äger!!!
    Ja det måste vi ju göra!!
    Fan den 5e juni ska jag på kryssning:(..men innan elelr efter någon annanstans?=D

Leave a Reply

