Eric Gadd!

Släpper ny singel på måndag, 17maj😀 Jag är ytterst nöjd. Han har en blogg (klicka) som sedermera kommer göras om till ny hemsida. Ny platta på g, kan säga att jag har längtat ett tag nu eftersom ny platta oftast går hand i hand med livedatum. Rise Up!

One response to “Eric Gadd!

  1. viol är mer än bläääääää! det är riktigt j’vla vidrigt. usch!

    åååh sexy bitch. jag tröttnar aldrig haha. du btw vet ej om jag frågat dig. jag, therese och bissi förösker få ihop några att gå en sådandär entimmes kurs i poledancing….vill du haka på if we do?

Leave a Reply

