Sol!

 Strax ska jag ta min bok och lägga mig i solen. Igen. Det enda som hade kunnat göra det bättre är om ipoden hade kommit. I NEED IT. Nåja. Iövrigt sitter jag mest och är grinig över att jag inte var i Finland igår. Gick finemang att ignorera tills det ramlade in sms från Camilla. Tack tack😉 Förväntar mig ordentliga updates idag.

Sen tycker jag det är fint att ju fler konserter jag går på, desto snabbare börjar man längta efter fler. Nu har det ju gått (nästan) en hel vecka sen senaste. Wee. Jag får väl helt enkelt rosätta mig med att läsa under tiden. Robin Hobb exempelvis. Tror det är femte gången eller så som jag läser om alla farseer/liveship traders böckerna. Men den här gången kan jag även fortsätta med de två första delarna i The Rain Wild Chronicles😀
Läser nu:

Lyssnar på nu: Editors – Lights (surprise!)
Sedan skulle jag förutom dem lyssnat på 30 Seconds to Mars och Nephew ute i solen men då behöver man som sagt en iPod. Jag, abstinens? Nej aldrig.

4 responses to “Sol!

  1. åh, måste få hälsa på hunden någon dag!
    dan, dagar som denna ska man inte vara datorbunden.. bläää hade kunnat sitta ute hela dan!
    så, de kommer en ipod?

  2. haha, ja, som sagt så blir de väl någon gång mitt på dan.. har hela huuuset för mig själv, min plan är att njuta av de😉
    men kom när du vill! vinare och cider låter perfa, ska se vad jag lyckas vaska fram i drickväg😛 fan dags att börja planera allt nu… hur gör vi med mat? låda som förra gången?

    håller tummarna för dig med ipoden!

  3. jaaa… buffen får vi ta och pricka in😉 får se om vi hinner gå och lägga oss innan (vi siktar på att inte göra de va ;))…

  4. Haha, förlåt! Det var inte meningen att strö salt i såren😛 men jag kände att jag var tvungen att slänga iväg det där sms:et.

    Maila över din adress förresten, så skickar jag Flogging Molly-skivan!

Leave a Reply

