Lugn

Ja… Jag har varit lugn och tillfreds idag. Härlig känsla. Började med att gå runt Reimersholme med Aska, en Siberian Husky jag började gå ut med idag. Hon är härlig, drar inte, rycker inte och uppför sig sålänge man håller henne ifrån de flesta tikar. (Dem tuggar hon gärna på… Min typ av hund med andra ord.) Efter det gjorde jag en termos med te, några mackor, tog min filt, min bok och gick ner å la mig på gräset i tre timmar. Somnade gjorde jag visst också, så nu är min ena kind smått rödare än den andra. Men härligt var det!😀

Nu gör jag visst ingenting igen. Eller, jo, lyssnar på Editors men jag tror inte det räknas. Ska dock plugga hela söndagen hos Michan, så det gör ju att det hela känns lite bättre. I still love the light, oh baby
It keeps me awake, but I don’t mind

One response to “Lugn

  1. tacksr tackar. nu är det fina fisken med mig. var väl ett 5 timmars virus eller något som attackerade hahha (;

Leave a Reply

