Fint.

Skaffat sommarjobb, jodå. Hur många dagar har jag inplanerade so far? Maj-Juli? 11stycken. Elva dagar. På HELA JÄVLA SOMMAREN. För tillfället hoppas jag att någon av de andra som har sommarjobb där bryter ett ben eller något. Jag är en hemskt ond människa.

Betalar 2000 i hyra + mat. Jaha. Undrar om mor min känner sig givmild och kan tänka sig att jag betalar mindre i sommar och mer i höst. Troligt. Både hon och Tommie är långtidssjukskrivna. Vi formligen badar i pengar.

Och jag är inte på dåligt humör idag. Oh nej. Ska hem och dränka mig i te och böcker. Inte. Tänka. Mer.

One response to “Fint.

  1. ah men de blir fin fint det här. du, jag och malmskillnadsgatan…eller vad det nu heter. där får vi bosötta oss och arbeta dygnet runt hahaha

Leave a Reply

