Oj oj..

Det har varit lite dåligt med bloggande. Men jag har ju en hang-up nu. Det var längesedan kan jag meddela. 2007, tror jag. Men men. Helgen har varit finemang. Inlägg om spelningen i torsdags kommer efter det här.

I fredags skulle hela team awesome ut och dansa loss på Collage som hade Lady Gaga-efterfest. Sagt och gjort, vi kom dit vid halv elva på kvällen och gick upp, ställde oss vid ett bord. Efter en halvtimme eller så hade vi kommit fram till att det hade varit jävligt najs att sitta hemma och kolla på film istället. Så… Efter en timme på Collage hade vi hämtat ut våra jackor och var på väg mot donken för lite nattmat. Extremt lyckad utekväll, haha.

Men det blev jävligt najs ändå. Köpte lite godsaker på 7-Eleven och drog sedan hem till mig och… ja. Tog kort och gapskrattade inne på toan i sisådär 45min. Bevisade slutgiltigt varför vi är så awesome. “Vi är en totempåle!!!”

Haha det var helt underbart. Sedan kollade vi på transformers och jag kan ju inte säga att jag klagade… Missade dock slutet eftersom jag somnade som vanligt.

I mean… Helloooo.
Dessutom liknar han en viss person😉

Igår var det lugnt. Mötte upp Elin J för en fika, köpte lite böcker på Myrornas och kunde sedan inte hålla mig när jag gick förbi Akademibokhandeln. Jag köper YTTERST sällan sprillans nya böcker. Det är dyrt. Men när det sålde “Lilla Stjärna” av John Ajvide Lindqvist för 169:- så var det bara att traska in och köpa den. Kom sedan hem, tände ljus, gjorde te, satte igång Editorsskivorna på shuffle och började läsa. Ajvide skriver lika fantastiskt som vanligt och till tonerna av Editors var jag till och från smått gråtfärdig. Underbart.

Sedan var det dags för en efterlängtad skräckfilmskväll med Elin L. Det blev massor av chips, en hel del choklad och två filmer. Otroligt nog var ingen av dem dålig och “Orphan” var faktiskt riktigt bra. Sedan kollade vi på halva “Running Scared” men somnade till då och då och gav upp. Skönt att sova kan jag säga. Och det var den helgen. Ikväll vet jag inte vad som händer. Måhända kan jag inte hålla mig frnå att åka hem till Elin J och chilla där.. Beroende på vad hon säger om saken, haha.

One response to “Oj oj..

  1. Du läste kanske att hon faktiskt dök upp där nån av kvällarna också.på collage alltså.
    sanna

Leave a Reply

