Minor Update

Jag har haft helt sjukt fullt upp senaste tiden. Och nu har jag ungefär en miljard saker att skriva om. Men det får jag göra imorn, för snart måste jag börja göra mig iordning för ikväll. Det är ju konsert igen😉
Vad man sedan kommer kunna läsa om är:

2maj – Paige live på Kafé 44
3maj + 4maj – Paige, musikvideoinspelning
5maj – Första dagen på jobbet, Editors på Berns (<- FANTASTISKT)
6maj – Andra dagen på jobbet, 8timmars sömn på två dygn, Rock n Roll Allstars & Smash Into Pieces på Harry B James.
Det är mycket nu…

I övrigt har det nog hänt, till slut. Celebrity crush, haha. Damn.
If I say shut your eyes
If I say look away
Bury your face in my shoulder
Obs, bild från google.

Leave a Reply

