Royal Republic & My Passion, Brewhouse

Sitter nu på tåget hem till Stockholm och vilket tillfälle kan passa bättre att uppdatera bloggen?

I onsdags var det alltså dags att än en gång se Kill Hannahs förband. En del om det står ju i förra inlägget, menmen. Lite bilder kommer nu iaf. Vi kom alltså dit nån halvtimme innan insläpp, tog ut pengar utifall som sedan inte behövdes eftersom John ordnat lista även den här gången. Det tackar vi för. Väl inne och längst fram verkade det som att de som stått och väntat vid insläpp och var de enda som tänkte vara där. 3 rader med publik, resten tomt. Menmen, jag och Therése röjde som sagt för ungefär 500pers.

Royal Republic var preciiis lika grymma som vanligt. Tycker fortfarande de borde avsluta med We Are the Royal eller någon av låtarna de kör i början, menmen. Jag är nöjd vilket som. Ser fram emot fler spelningar… 7e gången jag såg dem nu, haha. Grymt.


Mellan Royal Republic och My Passion körde de till min och Thereses stora förvåning och glädje sexy bitch. OJ vilka blickar vi fick av emobarnen när vi dansade loss till den. My Passion var ännu grymmare i Göteborg än i Stockholm, publiken till trots. De hade verkligen massor av enerrgi och flög runt på scen. Medan vi dansade loss… undrar fan hur jag och Therése såg ut från scen alltså.


Resten av kvällen spenderades med en jävla massa promenader, Mc Donalds, My Passions version av Angels of Clarity (JAG DÖR) och allmänt babbel. Alltså… MP… De är så trevliga och gulliga så man vill bara ha dom i en liten låda. Jag och Therése visade INTE vår Play Dirty video men gjorde i gengäld en jävla massa Laurence-kicks (UH!). Haha… awesome night.
Läs mer här…

Leave a Reply

