Omg, haha (faaalling dooown)

Alltså igår var… Helt fantastiskt. Haha. Så jävla najs. Bring on november! And.. October.. And…this summer. Fan vet när jag ska hinna uppdatera ordentligt för nu blir det lunch med pappa och gå på stan, sedan ska man göra sig iordning, gig på Sticky Fingers, valborg imorgon… pheeew.
Men tillslut kommer de, jag lovar.

Nu räcker det med att säga.. what’s the word? A-W-E-S-O-M-E
Jag och Therése var de enda som röjde, både My Passion och Royal Republic tackade för att åtminstone vi dansade och hade roligt. (Herrejösses vilken ötrist publik det var). Och vi skrek hysteriskt under Kill Hannah bara för att. Högst. Vi skrek högst, dansade mest och moshade och vi var inte ens där för att se dem. Jävla torrbollsfjortisar de har till publik.

Slutligen kom vi med i en videblogg med kill hannah fans som ska till Rocksound? Hahaha den vill jag se. Särskilt hur jag och Therése såg ut när de kallade oss för Hannah-fans.

Nej. Nu måste jag dra. Over and out!

Leave a Reply

