Danskjävlar

Jag är så förkyld så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vill bara sova, men missar så mycket skola resten av den här veckan att jag måste gå på allt jag kan. Får la knapra ipren och vitamintabletter I guess. Och ikväll är det gig igen, så jag lär må helt superbt imorn!

Royal Republic, My Passion och Kill Hannah på Debaser Slussen.
Ingen av oss tre som ska gå är särskilt hooked på huvudbandet, haha. Näe.. Nu ska jag kolla resemöjligheter till Göteborg!

3 responses to “Danskjävlar

  1. Men det låter ju perfekt! Kaizers på Oslo Spektrum 9 april 2011?😉

    Håller typ med om rubriken. Har i princip inga lungor kvar. Undrar om jag anar ett visst drag av sadism hos vissa bandmedlemmar…

    Tycker för övrigt att samma band kan ta och besvara något av våra meddelanden nu, haha.

  2. NU har du.😉

    Haha, härligt! Kul att det var just han som skrev också. Ska bli spännande (ehh, tror jag) att se vad svaret blir på det senaste.

  3. haha jag älskar våra namn på allt!

    eller hur….jävligt synd att man inte är intresserad av just honom faktiskt haha. hade allt för framtiden varit ordnat xD

    gah jag…har typ ordnat mina kläder nu. har äntligen pallrat mig ur sängen. eller lite är i tvätten men jag vet vad jag ska ha med mig. och denna gången tar jag rullväskan haha, hell no att jag bär något xD

    nu ska jag duscha, få ordning på mitt olidligt icke rena hår, sola och sen…sen kommer jag haha (;

Leave a Reply

