Hemma från Oslo, gig ikväll!

Jaaa, fyfan vad bra Nephew var igår. Ännu mer fantastiskt än i torsdags! Utförliga inlägg + bilder kommer som sagt imorgon. Nu är jag också fett jävla pepp för ikväll! Wooo🙂
Plan Three och Corroded på Klubben! Bandit All Ages minsann, måtte det hända nåt skojjigt efter.

It’s the danish way to rock…

6 responses to “Hemma från Oslo, gig ikväll!

  1. Haha, jag ser faktiskt vad du menar!
    “Råkade” förresten kolla flygbiljetter på Norwegian och Arlanda – Helsingfors den 11 maj går på 249:-. Nu blev jag inte alls mer pepp på det.

  2. http://gaffa.se/recension/38834

    Okej, jag skäms ögonen ur mig. Det är bara att konstatera, svenskarna ÄR dumma i huvudet. Funderar på om vi ens var på samma konsert som recensenten.

  3. Det var ungefär min spontana reaktion med.😛 Gillar också att hon gnäller på deras kläder och Simons mellansnack, det där om Globen. Där har vi en recensent utan sinne för humor och självdistans. “Sångaren ursäktar sig nästan och tycker man ska skryta om att man varit på den här spelningen!”

  4. Ja, jag sitter här och letar billiga vandrarhem/hotell för glatta livet, haha. Inte det lättaste när 98% av sidorna är på finska med kassa översättningar: Hej bekräftade fördomar!

    Hur var gårdagens spelning förresten?

  5. Kul om man kommer igång med värsta planeringen och så får man ett mail: “Jaha, ska ni åka till Finland… vad… roligt… ehm… hejdå!”

    Låter bara skönt, ja. Jag är nästan imponerad över att du orkade iväg på en spelning överhuvudtaget, haha, själv gjorde jag i tur och ordning så att jag köpte pizza, kraschade framför TV:n och somnade.

  6. Samma här. “Det var en väldigt dum idé” – no shit.

    Men precis, man tycker ju det. Vi får hoppas de resonerar lika smart.😉

Leave a Reply

