Träning v.16

Måndag
Tisdag
Onsdag Allämnt opepp pga äckligt skitväder
Torsdag
Fredag Konsert i Oslo
Lördag Hem från Oslo, konsert på Klubben
Söndag

Fyra dagar är ju helt klart godkänt, så jag får helt enkelt ha slutat vara bakis söndag kväll så att jag kan träna då. Har skaffat träningsdagbok och planeringsbok nu också så jag kan skriva upp allting. Känns organiserat och lugnande.

One response to “Träning v.16

  1. Det är precis det den inte gör, av någon [svordom] anledning. Jag vet i alla fall att vi måste över en väg och sedan gå en sträcka som helt hänger på var på perrongen tåget stannar. Aldrig varit på tågstationen förut, bara busstationen, men jag sitter på Google maps och försöker fundera ut hur långt det blir. I bästa fall är det kanske 300 meter, i värsta fall verkar det kunna vara 700, och även om man nu kan springa känns ju ihjälstressning inte jättelockande.

    330 SEK, sedan var det väl 50 respektive 20 NOK för lakan och handduk. Du kan föra över dem, blir enklast så.🙂

Leave a Reply

