Konsertveckan

Börjar imorn. Eller, veckan och veckan. 7 konserter på 9 dagar. Stockholm, Oslo och Göteborg. Det ska bli sjukt jävla roligt, men samtidigt kommer stressen över allt som ska fixas och göras. Det är inte så mycket egentligen, men att det händer så mycket nu närmsta tiden förstorar upp minsta lilla grej. Bara det här att jag måste tvätta imorn kan orsaka magknip, och dessutom fixar jag alltid allt i sista sekunden… Suck.

21/4: Sherlock Brothers, Pub Anchor
22/4: Nephew, Kägelbanan
23/4: Nephew, Parketeatret, Oslo
24/4: Bandit All Ages (Corroded, Plan Three m.fl), Klubben
26/4: My Passion & Royal Republic, Debaser Slussen
28/4: My Passion & Royal Republic, Brewhouse, Göteborg
29/4: Hide the Knives, Sticky Fingers, Göteborg

Aaaahhh.. Men det ska bli fantastiskt jävla kul!😀
Foton och uppdateringar utlovas. Framförallt ska jag bättra mig på konsertfoto-fronten. Men nu ska jag äta kantarellsoppa, titta på L Word, plugga och försöka lugna ner mig.

4 responses to “Konsertveckan

  1. varförihelvete ska HTK spela deeeen dagen? snyyyft!! fast förstår att de passar er perfekt mummelmummel mummel…

  2. ja.. fast de e ju faktiskt inte bara champagnfrukost.. de e faktiskt valborg i uppis, och jag får faktiskt inte missa de😛 plus att de kära här skulle aldrig förlåta mig..

  3. öhm.. när fasen startar ni från götet då?

  4. haha, nja… hade de varit bara för att reta deras fans, visst, inga problem, men de e faktiskt ganska otrevligt för bandet om vi (jag) står längst fram med bok och ipod.. möjligtvis om vi sätter oss längst bak i lokalen😛 vilket e precis hur troligt?’

    haha, din mamma..

Leave a Reply

