And I dream

Hmm.. mitt humör senaste veckan har varit minst sagt… intressant. Do not like. Å andra sidan har jag just budgeterar hela sommaren och det verkar som att jag på något mystiskt vis kommer överleva. Inklusive West Coast Riot, Pier Pressure och Getaway Rock Festival. Det var ju faktiskt 16 helt okej band. Och EN campingfestival under sommaren vore ju helnajs.

Igår var det film med Jonna på schemat, kollade Bröllopsfotografen och Shoot ‘Em Up. Båda var niiiice. Idag händer det nog ingenting utom att jag kollar lite extra på omslaget till Bokföringsboken och säger att jag har pluggat. Kaffe och/eller glass i solen på hotellets uteservering känns också som en möjlighet.

Jag, Sanna och Michan på Harry B i Fredags.
So long!

Leave a Reply

