Vadå upp?

Här har man ätit normalt (inte optimalt, men mycket bättre än tidigare) gått några raska morgonpromenader och allmänt varit ute i friska luften och rört på sig mycket mer än annars… Och så går man UPP ett halvt kilo? Fan vad pepp jag blir… Not. Nåja.. ska tvätta skjuta upp tvätten till imorgon, duscha, njuta av det vackra vädret och försöka bli på bättre humör igen.🙂

Kost och träning – jag återkommer.. -_-

2 responses to “Vadå upp?

  1. haha det är nog T.A och alkojol som gör att jag får njursten xD

    du har r’tt…på ett sätt vore det fakiskt bra för mig att komma ut ikväll…men…i’ve taken the descision att stanna hemma ändå. sitta i lugn och ro och glo på tv (och ångra mig att jag inte är ute på äventyr).

    känner att idag inte är en dag som jag bör gå ut på. humöret e lite vackligt fortfarande och vill inte heller vara en jävla partypooper…blä. so much för vårat långa pre-party och videofixande….:/

  2. jag veeeeeeeet, det är blääääää and i feel like shit turning my dancepartner down!

    men du du du du! therese försöker få med söderätlje folket med ut i sthlm nästa fredag! hänka på då om det blir av! sen har vi ju bandit all ages på lördagen och och och….MYYYYY PASSION någon dag efter. woop woop😀

    och då har man kanske mer än 20 kronor på kontot också …förhoppningsvis xD

Leave a Reply

