Höjden av dåliga dagar

Fifaan… Stressklumpen i magen är iaf borta.. Så nu känns det bara som att jag sålt smöret, tappat pengarna och sedan blivit överkörd av en ångvält. Blä. Räckte med att mamma imorse föreslog att vi skulle ut med hundarna lite tidigare för att jag skulle lägga mig på sängen med ont i magen av stress och gråta en skvätt. Härligt, särskilt som jag egentligen inte behöver vara stressad för nånting. Och nu är jag bara.. usch.
Som om det inte vore nog har älsklingen Ada (vita schäfern) idag roat sig med att tugga hål på Ronjas öra i hundgården. Ronja var visserligen lika glad ändå, till och med när jag tvättade och torkade såret. Härliga hund.

Nu ska jag skita högaktningsfullt i att släpa mig till Åsö och gräva ner mig djupt, djupt under täcket. (och sen försöka ta mig ut lite i solen med bokföringsboken för jag har hört att sol hjälper mot dåligt humör)

One response to “Höjden av dåliga dagar

  1. ush för dåligt humör:/

    aaah ja PP kommer bli legendary..typ, haha. jag har dock aldrig hört dme där..pendulum? no idea what it is…antar att jag får checm ’em out haha (;

Leave a Reply

