Nephew har flyttats!

Från Strand till Kägelbanan. NAAAAAAJS! Fast ändå inte najs. Strand är en jättebra lokal (men har aldrig varit på konsert där) och ligger framförallt typ 1.5minuts promenad från där jag bor. Men på Kägelbanan har jag sett Reel Big Fish, Funeral For A Friend och Eric Gadd och bara älskat lokalen. Särskilt att dom har en lite avskilt och jäkligt soft bar. Nu kan jag bara hoppas att de sätter upp lite kravallstaket (INTE troligt whatsoever) för annars hamnar man 0.5mm från scenen och ser typ 1/3 av ett mickstativ under konserten. Så den lilla detaljen suger ju.

Men i övrigt. Äsch, det blir nog bra. Jag diggar ju kägelbanan.

Så nära scenkanten hamnar man.

Kägelbanan

 
Planritning

2 responses to “Nephew har flyttats!

  1. haha, alltså.. ni två.. vette fan om ens jag vågar vara nära😛

  2. do it! (; jag var på väg att skippa träningen idag men…fuck no. skippar jag den en dag så det kört sen….det e bara att go fir it. känns soooo good damn good efterråt. (dock inte lika kul när man ser sin kurva på wii och den bara gr uppåt. jag fattar inte!!!! >.< )

    haha älskar att du t o m lagt upp en planritning över stället hahah xD

Leave a Reply

