Sunday

Igår var riktigt trevligt. Mötte Russell och Steve på The Cave, längesedan man såg dom! Degradead bjöd på ett grymt gig, as per usual. Dock fick jag gå och byta skor vid typ näst sista låten för jag hade ALLDELES för ont i fötterna för att ha 10cm klack. Efter giget kom jag och Michan fram till att vi skulle joina min kära mor och hennes man ute, men ingen svarade i telefon… Sedanstod vi och väntade på pendeln i sumpan och plötsligt kommer någon i huvtröja framstudsande som en tokig studsboll, stannar 1mm framför mitt ansikte och säger HEJ!! :D… först efter att jag svarat såg jag att det var Mikael från Degradead, haha. Skulle haka på till Rocks men de försvann mystiskt (för att åka taxi?) så vi åkte dit by ourselves. Röjde på dansgolvet till stängning och vacklade hem. Mer på grund av ont i fötterna än av alkohol. Michan har bilderna änsålänge.🙂

Idag har inte hänt mycket, ute med hunden som vanligt vid 09, sedan hem och sova till 13… Köpt en massa söndagsmat (aka kakor, pizza och chips. NAM) Kollat på Landet Runt. Henrik Kruusval är min idol. Planerat en EPIC fredag nästa vecka, kommer bli grymt… Nu ska jag värma min pizza i ugnen och försöka hitta en bok att läsa. So looong!

Henrik har en blogg.

Leave a Reply

