Paradise, vilken kväll

Började med att möta upp mamma och hennes kompis på en gaypub, riktigt trevligt. Var väl där i någon timme och min kära mor bjöd på både kaffedrink och tequila. Hon är galen🙂 Sedan gick vi alla tre bort mot Slussen och Kolingsborg. Väl där blev det Rosa Pantern (nam nam nam, jordgubbsmilkshake) och mamma med vän stannade tills Therése & co kom dit… Tror bestämt Therése fick höra en del om sitt hår, haha😉

Sedan brakade det loss, dansa dansa dans hela kvällen. Matilda var skyldig mig en kebabtallrik och jag är fullt övertygad om att en Rosa Pantern till var en bra ersättning. Det var dragshow, de körde bl.a Bad Romance vilket såklart ledde till att Therése stod och körde hela koreografin. Vår dans till Sexy Bitch vill jag inte ens tänka på. (Men jag bar visst runt på henne ett tag.. några gånger). Haha som vi dansar hela tiden förstår jag att folk undrar. Men jävligt kul har vi, så det är okej.

Nu har jag vaknat, varit ute med hunden, somnat och vaknat igen. Och ska nu ut med hunden. Är inte bakis heller, I like. Alltid skönt att må bättre än man förtjänar. Hmm… undrar om nån vill bjuda på en rosa pantern ikväll också..?

Leave a Reply

