Watch what happens

“haha, you probably should! well, i’m definitely looking forward to it!”

Damn, I need to work on my comebacks. Jag har helt tappat formen. Förbered er på att bli förolämpade, jag måste öva. Lovade just att nästa gång BSC kommer till Europa “Ill be so mean you won’t know what hit you”. En del att göra med andra ord, eftersom J för tillfället är mycket bättre än mig. Inte. Okej.

One response to “Watch what happens

  1. haha, jag kommer att skratta ihjäl mig… men kan de ta och komma snart!! förihelvete!

Leave a Reply

