Koooolingsborg

Jag ska dansa tills fötterna blöder Kolingsborg ikväll. Det blir Paradise med Therése, Matilda och några till. Ska bli naaaajs. Först måste jag dock välja vad jag ska ha på mig. Sängen är full med kläder och jag har blött hår. Men ingen stress.
Köpte lite föra också, min tanke “ska ta det absolut billigaste som finns” blev Mariestads och underbar Westons cider. Nåja, gott ska det bli åtminstone. (nu vet jag att mariestad KNAPPAST är finöl, men den är inte billigast heller😉 )Så nu ska jag laga lite mat och ta en cider. Trevligt. Sen blir det ut med hunden, hem, byta om i en rasande fart och sminka sig i panik (om jag känner mig själv rätt).

mumsig cider och kvällens middag, lax med spenat och majonnäs.
+ minibaguette med ost

kvällens make-up🙂

Leave a Reply

