Sex, Drugs & Rock n’ Roll

Alltså denna bok. Läs läs läs. Man blir smått deprimerad, men det gör inget. Det är så mycket knark. Knark knark knark. Och sex. I nästan samma mängd. Rock n’ Roll däremot, är det inte lika mycket av. Men nej nu ska jag inte skriva mer om boken, ni får helt enkelt läsa den själva😉
“Wonderfully Nasty” beskriver den ganska spot on.

I övrigt ska jag väga mig imorn. Ganska scary, det var ett jävla tag sen. Men jag har ju iaf varit ute och rört på mig i NÄSTAN en vecka.. eheh. Förhoppningsvis är siffrorna inte alltför avskräckande och är de det får jag väl dränka mina sorger iklädd en säck inne på Kolingsborg imorn. Det löser sig.
Det är fan rätt kul och skönt att röra på sig dock. Morgonpromenaderna ska bli en vana.

Leave a Reply

