I Must Be Emo

Skitdag.
Bleh. Har ingen egentlig anledning till att allt känns så jävla pissigt heller. Minsta kommentar får mig att känna mig helt gråtfärdig and I don’t like it. Så, jag tänker göra absolut ingenting och tycka synd om mig själv resten av kvällen. (Tur att man är hundvakt ändå alltså, promenerade 45min imorse, varit uppe i hundgården i två timmar nu och ska ut på typ 40minuters promenad sen ikväll… ÄVEN om jag tycker synd om mig själv)
Verkligen trött och ja.. bleh beskriver det ganska bra. Wuääääh.

Leave a Reply

