Filmtajm

Hann bara se två filmer idag, men bra var de. Framförallt Cracks. Eller ska jag kanske säga framförallt Eva Green. En utav de vackraste kvinnor jag sett. Och kläderna hon hade på sig i den här filmen ska vi inte ens tala om. Hej andnöd. Inte nödvändigtvis för att de var snygga (they were though), men de passade henne så perfekt. I övrigt är filmen faktiskt också sevärd, jag tycker den var riktigt bra. (Är det fult att tycka att det kunde ha varit mer naket? I’m guessing yes😉 )

Hon och Katherine Moennig i samma film? Too much to ask for?

Såg även The Imaginarium of Doctor Parnassus and I loved it! Lite förvirrande, men karaktärerna var underbara. Dessutom älskar jag sagor. Älskar tecknat. Så när en vanlig spelfilm får fram samma känsla som en tecknad film (lite magi, lite “ingenting är omöjligt”) blir jag väldigt glad. Se den!

Leave a Reply

