Ännu en lugn dag

Väntar i Michans källare. Eller, åtminstone början på en lugn dag. Har ätit våfflor till frukost och nu ska vi kika på Monty Python i källaren. Mysigt värre. Sedan bär det av till Ilan för mer tv och mat kan jag tänka mig. (Beach 2010, jag återkommer imorgon)😉

2 responses to “Ännu en lugn dag

  1. ja alltså…helgerna förstör den här planen med beach 2010 xD

  2. Just ja, bra att du påminner mig. Det gick bra att boka om till två.🙂 Så det blir väl 330 SEK per person, om jag inte räknat helt galet.

Leave a Reply

