It was awesome, YEAH!

Hahaha vilken galen jävla kväll. Kom till Debaser vid tio i tio och det var KÖ.. Lång kö. Gick iofs ganska fort men det ledde till att jag och Michan kom in typ två minuter efter att det blivit inträde. Härligt! Köpte lite “juice” och hängde sedan med Jonna och hennes två kompisar fram till spelningen började. Då tappade vi bort varandra efter en lite stund. GRYM spelning. ös ös ös och dans dans dans. Jag dansade så vilt att både mobilen och plånboken åkte ur väskan. Efter att ha kollat på golvet kom jag fram till att jag lika gärna kunde fortsätta dansa järnet och hoppas på det bästa. Sagt och gjort, efter spelningen gick jag smått svettdrypande till baren och där låg plånboken OCH mobilen😀 Har inget bakstycke till mobilen längre men det får gå.

Sedan dansades det vidare och nog slank det ner några öl. Jonnas kompisar hade gått så vi tre ägde dansgolvet. Pratade med alla möjliga personer, framförallt några fransmän. De gick tyvärr rätt tidigt😦 damn, en var riktigt gullig. När de stängde sen kom vi fram till att… STUREPLAAAAN.. så vi gick till Slussen och tyckte att nån som åkte förbi kunde ju skjutsa oss dit (?) Det blev ju inte så, utan vi gick hem och sov istället. Jag har nästan återhämtat mig nu😉

Bilder kommer imoooorgon. Sjuuukt bra kväll!

Leave a Reply

