Rock n’ Roll Allstars

Såg jag inte idag nej. Skulle sett dem på arvikafestivalens lilla gathering på Karl-Johanstorg vid Debaser Slussen idag. Gick först runt med Therése på stan i 2.5timme (hon hade vandrat runt ännu längre). Runt 18.40 kom vi till torget, fem i sju åkte medlemmarna i bandet därifrån och vid sju får man ett sms där det står att det är inställt. Så fint då.
Nåja, ser dem 6e maj på Harry B James med Smash Into Pieces istället och då jävlar blir det röj kan jag lova!



Kallt, grått och jävligt var det också…
Ska ta det oootroligt lugnt ikväll. Så trött.

One response to “Rock n’ Roll Allstars

  1. haha yepp. jag håller mig till slöddertälje ikväll dock. så blir det sthlm med er imorgon, sen är jag antgligen i södertälje lördag kväll också.

    men vi hinner se på fucking åmål och äta godis iaf haha ^^

Leave a Reply

