Hurtbulle

Ska jag nog blir tror jag. Eller okej, jag drog mig i sängen i 2.5timme, så jag kanske har en bit kvar. MEN jag tog mig iaf ut på en promenad. ca 5km på 40min. Hej, jag går i 7.5km/h. Joggade hela 600m! Och blev påmind om varför jag inte joggar mer. Det är tråkigt, jag får lock i örat och jag får typ astmakänningar i halsen. Efter de där 600m pep det i halsen resten av promenaden. Gå kan jag däremot göra ett bra tag… Så jag satsar nog  på att gå och springa i trappor istället😀

One response to “Hurtbulle

  1. att dra sig i sängen massa timmar är definitivt underskattat🙂 och tidiga mornar e på tok för överskattade! annars känner jag mig duktig som faktiskt var ute och gick igår och red idag..

Leave a Reply

