Rundtur på stan…

Med Elin idag. Det var väldigt mycket mer folk än jag hade väntat mig vid den tiden. Jag har svårt för folk, efter en kvart på drottninggatan under lunchtid är ALLA fula, irriterande och dumma i huvudet. Men det var skönt att promenera in i det trevliga vädret🙂 35min rask promenad in och 3,5timmar på stan så kan man ju till och med säga att man har motionerat idag. Hur vi lyckades gå runt så länge har jag dock ingen aning om.

Dagens inköp:

Vad skulle jag göra utan H&M? Gillar att jag som räknat att ut att jag efter alla helgutgifter och så har 90:- att leva på den här månaden handlade för 158:- bara idag. Go me!
Tredje lila ögonskuggan dessutom men.. de var så fina på.. och… glittriga, haha.

Leave a Reply

