Biljard…

Ja ndet är väl bara att ta huvudvärken och ge sig iväg. OPEPP. Inte en endaste liten värktablett har vi här hemma för tillfället. En stor kaffe kanske gör att man får lite energi iaf? Nä, men det ska bli trevligt att träffa folk och spela lite biljard. Tycker bara att mitt huvud ska vara på min sida, haha.

Inga bilder från helgen än eftersom jag såklart glömde kameran hos elin. Men får tillbaka den ikväll🙂

3 responses to “Biljard…

  1. hell yeah🙂 vet du hur mycket inträdet ligger på btw?

  2. A-W-E-S-O-M-E! =D

  3. Är det fullbokat? Oj, det var lite oväntat faktiskt. Jo, jag hann göra en reservation tidigare, så är det så att du inte får tag på något rum skulle jag ju kunna kolla om vi kan dela på det här? Jag bokade för en person, men är rätt säker på att man ändå får dubbelrum. Vill åtminstone minnas att det varit så tidigare.

Leave a Reply

