Vad händer ikväll?

Själv ska jag hänga med en deckare, en massa mackor och.. ja det står ju nutella i skafferiet.
Lugn fredag med andra ord, men det ska bli ganska skönt. Imorn blir det hem till Elin för våfflor och nästa vecka blir det festligheter åtminstone två dagar. Undrar vad som går på tv ikväll…?
Nåja, nu ska jag nog chilla med min bok, är helt slutkörd efter dagens storhandling på Coop Forum. Det tär på psyket det där. Men jag var duktig och köpte en massa nyttigheter! T.ex. kålrot och rotselleri. Så från och med måndag blir det kyckling eller lax med rotfrukter istället för pasta/potatis. Känner mig duktig, haha. Inget mjukt bröd hemma heller, kan ju försöka göra det lite svårt för mig åtminstone. (ska bara äta upp det mjuka brödet jag har hemma nu, eheh)

Nåja, so long!

One response to “Vad händer ikväll?

  1. haha, jag tror också på våfflor! bara de att vi inte har något våffeljärn… får vänta tills jag kommer till lidingö..
    JA!! heja a7x!

Leave a Reply

