Yawn

Apropå att komma i form, så är det väl dags att sätta igång nu.
Eller, snart, haha. Skrek ju tydligen sönder halsen i helgen och den är fortfarande röd och irriterad. Dumma hals. Så ska ta hand om den med en massa te först innan jag förvandlas till hurtbulle (troligt). Under tiden kan jag dock åtminstone se över vad jag äter. Och det har gått bra hittills🙂 Dvs.. Det har gått bra sen igår. Men men, när jag väl sätter igång brukar jag faktiskt kunna hålla mig till bra mat.

Sen träningen däremot brukar det vara svårare med. Som tur är kan jag slå två flugor i en smäll då jag ska vara hundvakt 6april till 9juni, får både betalt och 1.5-2timmars promenad 5-7dagar i veckan. Kan ju inte bli bättre. Kanske till och med kan jogga lite, om jag nu blir så galen. Brukar tycka det är så otroligt trist att jogga, men vi får väl se. Om inte annat är ju 2timmars rask promenad klart mer än jag rör mig nu om dagarna.

Det ska nog bli bra. Söndagar är fortfarande helgade dock, man vet ju aldrig när en stackars cheesecake kan behöva hjälp att ätas upp😉

Leave a Reply

