Jaaaa/The Catcher In The Rye

Gud vilken bra lektion! Bra och trevlig lärare, normala människor som går kursen och ja, jag gillar ju bokföring.
Tyvärr belyser det ju också hur otroligt jävla dålig och opedagogisk läraren i affärssystem faktiskt är. Dryga självgoda jävel -_-

I övrigt har jag läst ut Catcher in the rye. That was some wasted hours of my life. Enda jag uppnådde med att läsa den var nog att försämra min engelska. What is the deal with that book? Mest meningslösa jävla bok jag läst i mitt liv. Suck. Behöver hitta en bra engelsk bok i hyllan nu, så jag kan få tillbaka mina språkkunskaper.

2 responses to “Jaaaa/The Catcher In The Rye

  1. haha, inte jätteroligt, men ja… du träffade honom i onsdags😛

  2. haha ja alltså..jag hatar tat vara hemma…framför alt på helgen. allt man gör är att äta!

    men nu jävlar. äter regelbundet på jobbet, små portioner så håller man sig mätt. soppa, frukt, tonfisk, avokado och hårt bröd…its awesome haha.

    nu jävlar ska det bli ändring på fettet! haha

Leave a Reply

