Söndagsmys

Strax tar jag min pulversoppa och åker ut till Elin i Orminge🙂
Ska bli sjukt trevligt, var väldigt längesedan vi sågs ordentligt nu.
Blir nog ett litet stopp i Orminge C för att köpa frallor till soppan och säkerligen något annat gott om jag känner mig själv rätt. Hoppas det finns massor av te, halsen är inte riktigt på min sida efter fre-lörd.

Imorgon är det första lektionen i bokföring, taggad! Ska bli så skönt att sitta i vanligt klassrum och kanske få kontakt med klasskamraterna lite lättare än när man sitter vid en dator timme ut och timme in som på lektionerna i affärssystem.

2 responses to “Söndagsmys

  1. “We’ll have some summer Swedish shows and festivals”
    från Heavens Basements myspace… trevligt!!

  2. haha, jaha… ingen aning varifrån du känner igen honom, han bor ju i uppis… och jag har typ träffat honom en gång innan, under högstadiet…

Leave a Reply

