Medusa/Sjätte Tunnan/Medusa

Satt hemma större delen av igår, men skulle möta upp Michan och några till på kvällen, Murre hade födelsedagsmiddag. Drog mig iväg till Medusa och var där 21:50 bara för att upptäcka att de flyttat tillbaka inträdet till 23:00.. Yaay, så där satt jag sen i en timme och drack en drink och kollade på Den Gröna Milen på sexan, haha. Efter första drinken var jag på vippen att gå hem eftersom det var dödstyst i mobilen, men då smsade Michan lägligt nog att de var på väg att bestämma sig för plats… En drink till för mig på Medusa och sällskap av lite trevligt folk gjorde sista halvtimmen helt okej🙂

Stack sedan till Sjätte Tunnan för att möta upp Michan och ett trevligt gäng där, blev en hel del musikprat och dylikt (Editors! vill jag minnas att jag utropade ett par gånger) innan jag och Michan så småningom övertalade de som var kvar att… Nu går vi till Medusa! Sagt och gjort, jag blev mäkta nöjd över att slippa betala inträde, de kom tydligen ihåg att jag varit där ett par timmar tidigare. Sedan hängde vi där, det gavs en drös önskningar till dj’n där nere (han spelade väl.. en, men såg lite ledsen ut över att inte kunna spela alla, haha)
Träffade även Marcello, mycket trevligt. Alla hamnade tillslut på övervåningen där vi snackade ett tag och sedan var det stängning. Vaknade idag och mådde nog bättre än jag förtjänade🙂 Bra kväll!

One response to “Medusa/Sjätte Tunnan/Medusa

  1. haha, jag minns då inget om Editors…

Leave a Reply

