Zinkensdamms IP?!

Ja där spelar tydligen Muse den 21/7. Biljetterna släpps lägligt nog 25/3 *phew*, hade aldrig haft råd annars.
Och… Zinken? Så trevligt, jag bor ju en minuts promenad därifrån. Perfekt. Då kan man springa till och från kön och lämna saker hemma. OCH det är mitt i sommaren, dvs varmt att köa. Livet leker.😀

Band kan få fortsätta spela på Zinken och på Strand känner jag. Strand är ju 2min promenad från mig, inte helt fel det heller!

2 responses to “Zinkensdamms IP?!

  1. Ah, nice med Zinken!

    Men det låter ju bra, då kör vi på det. Måste också vänta till 25:e och hoppas också att priserna på tåg/flyg/dylikt inte skenar….

  2. Längtar så sjukt mycket, såg dem i oktober och trodde det skulle dröja ett par år innan dem kom tillbaka.
    Finns inga bättre som kan spela live än självaste muse!

Leave a Reply

