Uppdaterar imorn!

Tänker skylla på att kameran jag lånar av Therése verkar hålla på att ge upp =/ Betedde sig konstigt igår iaf. Först fick jag trycka av och på den ett par gånger innan den ens startade (fullt batteri), sedan kunde jag trycka knappen till off så blev skärmen svart, men stängdes inte av och on-lampan lyste fortfarande. Tog ur batteriet emellan och provade att trycka på on, då började lampan lysa men skärmen startade inte. Tog ur batteriet igen för att få av den helt, satte i och sen startade den inte alls resten av kvällen. Inte bra.

Men det är den officiella anledningen till att jag inte bloggar om gårdagen nu. Blir ju så… ehm. Tråkigt utan bilder.
Batteriet är precis färdigladdat men nu är ju… klockan så mycket och helkvällen på kanal 5 börjar om 20min.
Den inofficiella anledningen är annars att jag är bakis, har ont i leder och huvud och är helt fruktansvärt löjligt trött. Så nu ska jag dricka mer mjölk och glo på tv. 1,5liter so far…

3 responses to “Uppdaterar imorn!

  1. färgbalsamet blev det och nu är hela håret….ja, i princip min naturliga hårfärg. sooooo boooooring hahaha! jag e så jävla sugen på att go all red igen alltså…men samtidigt vill jag vara lika blond som dig….och andra stunden vill jag ha mörkt hår, med koppartoner….gaaaaah! beslutsamhetsångest AB!

  2. Såg det på deras Twitter, härligt! Ska nog ta och satsa på Stockholm här, tänkte jag.

    Tycker det är klart smidigast att flyga till Bergen, Norwegian brukar ju ha ett antal billiga avgångar varje dag. Även om NSB har riktigt bra priser om man är ute i tid, så tar det ju ändå en 7-8 timmar med tåg från Oslo, vilket är lite väl mycket imo.

  3. Ja, hoppas det fungerar för dig. Hade också gärna åkt till Bergen, men det är ju det där med att det kostar en hel del.

    Oj, jag har faktiskt ingen aning. Känns som att det kan gå lite hur som helst. När de spelade på by:Larm i Oslo var nog lokalen i princip full, men det kan ju skilja så mycket på festival och enskild konsert.

    Nu kom jag dock på en sak, om du tänkt förköpa skulle vi ju kanske kunna beställa biljetter ihop? Har en svensk vän som eventuellt också ska med, och delar man portokostnaden på två eller tre blir det ju inte så mycket.

Leave a Reply

