Can’t stop whining

“En enkel regel när det gäller de/dem-problematiken är att om man byter ut de mot vi och dem mot oss så blir det rätt.”

Jmfr:
Vi gick upp mot huset.
Oss gick upp mot huset.
…seeee🙂 (alt. byt ut mot they och them)

6 responses to “Can’t stop whining

  1. haha, heja heja😛

  2. ”oss gick upp mot huset” kan ju fan inte vara en korrekt mening O.o

  3. haha jag tänkte väl att inte fan kan jag vara spå jävla blond liksom att jag missat att det heter ”oss går mot huset”eller ”oss går till stan” hahaha xD

  4. så himla typiskt när jag liksom, som jag sa till michan, väl bestmt mig för att jag verkligen ska med…då blir man sjuk. JUST IDAG!!??? det suger kamelpung!😦

    du….gratis inträde och garderob på the strip på fredag… hehe… x]

  5. det går fin fint att göra så!

    ja men försök dra med henne! för ja ska på middag vid åtta, men vill kila ut sen. vet inte vart dem andra ska men vfan…gratis inträde låter bra så jag tänker isf kila till the strip.

    måste ju ut iaf en dag denna helg hahah. och jag har ju kommit fram till att jag slutar kvart i fyra varje fredag btw. aaaaaawesome!😀

  6. yey! bring her and komsi komsi here! =)

Leave a Reply

