Oslo vs Malmö

Bara för att jag lyssnar på tidigare plattorna och är pepp.
Oslo, billiga tågbiljetter och billig biljett.
Utom att jag inte har någon möjlighet att hämta ut den inom tre dagar och 345NOK för att få den skickad är lite väl saftigt.
Malmö, helt okej biljettpris, dyra tågbiljetter. Och vad hände med traderabiljetterna? Jag hittar INGEN för sträckan Stockholm-Malmö. Inte bra.

What to do?
Fortsätta lyssna och… räkna sina pengar kanske. Vore ju så enkelt om det fanns nåt sätt att slippa betala de där 145 extra norska kronorna för Oslobiljetten. Oh well…

Aahahah underbar video.
Ja, kolla igenom hela. Den ÄR värd att offra 4min på. You’ll see…

5 responses to “Oslo vs Malmö

  1. haha först är det vinterdepression och nu vårtrötthet …..ska vi bli sommarsega sen? xD hahaha

    gah mja…får se hur den mår imorgon….svullnaden börja gå ner en del…jag vill springa!

  2. Men aaah, går det att förköpa biljett till Stockholm alltså? Var gör man det?

    Tycker för övrigt Oslo låter hur bra som helst. Om vi bortser helt från den ekonomiska aspekten, alltså. Det jag kan varna för i Malmö är att det riskerar att vara en miljard fulla danskar på plats: Sist jag var där och såg det aktuella bandet var det INTE kul och bandet var visst inte heller överförtjust, fick jag höra i efterhand.

    Well, drar du till Oslo får du i alla fall sällskap av minst en, förmodligen två andra svenskar.😉

  3. haha, ja, får se om han hänger med… vore riktigt kul dock! mm.. de suger, för Download e verkligen grymt iår.. skickade in ansökan om jobb till sommaren, och om de inte e sjukt snälla så kommer jag inte ha en jävla möjlighet att se Alice in Chains.. fan att man måste jobba!!

  4. ja, roskilde vore ju toppen om de behagar släppa de större banden snart.. vet inte varför alla e så sega..

    till Posten, som vanligt.. säkra pengar, vet att de funkar osv.. hoppas bara att det finns något, men posten i hela halva sthlm har blivit kontaktade av min faster, så chansen finns iaf!

  5. Ah, tack för länken, biljett införskaffad. Inte för att jag tror att risken för att det blir slutsålt är sådär överdrivet stor, men ändå.😉

Leave a Reply

