Inga bilder

Nej, wordpress är ju inte på min sida nu, så de har inte kommit upp än. Förhoppningsvis orkar jag ordna det under dan. Kom hem vid kvart i nio från Therése imorse, gick ut på en 40min promenad med hunden och nu är jag trött. Inte van att gå upp halv sju och sen faktiskt vara ute, haha.

Idag borde jag annars städa och tvätta och plugga men… ehm…. vi får väl se hur det blir med det. Kanske blir en promenad till. Alltid något? Kan tvätta imorn och städa på onsdag. Eller alltihop på onsdag… Eheh. Borde som sagt plugga också, men… Jag fattar ingenting av teoridelen, tror jag kan hela praktikdelen och kommer vara bakis som ett mongo under provet (oh yes). Så vi får nog se hur det går helt enkelt!

Leave a Reply

