Shutter Island

Skulle egentligen sett Alice I Underlandet med Therése, Stephanie och ett par till idag men Steph var sjuk så det blev Shutter Island med Therése mitt på dagen istället. Helt okej film, sista 40minutrarna var bäst.
Impulsköpte ett par skor också, provade dem inte ens. Å andra sidan är det ju ett likadant par som de jag redan har😉 Men de är grymt snygga och första paret går väl sönder i sinom tid, de är redan slitna. Så ett back-up par var perfekt. Njutit av det fina vädret också när vi promenerade på stan .VÅR😀

Nu mår jag dock inte alls bra. Trött som ett litet mongo och ont i halsen. Nå, ena sidan av halsen. Får INTE vara sjuk på onsdag under några omständigheter. Suck. Ont i magen över saker också, däribland skolan imorn. Måste tvinga läraren att lägga lite tid på mig så jag kommer ikapp.  That whole other business har jag ingen aning om hur jag ska göra med än. Arghghgh att det ska vara så svårt.

One response to “Shutter Island

  1. haha
    http://www.youtube.com/user/blackstonecherry?blend=1&ob=4#p/a/u/0/sFoF10nN_uw

    ja.. de får fan ta och spela i denna del av världen snart…

Leave a Reply

