Editors

Berns, 5/5
Biljett: check

YES! Finally ska jag se dem. Underbart. Särskilt som senaste plattan är In This Light And On This Evening, ljusår bättre än deras tidigare. Och de tidigare var väldigt bra de med😀 It’s gonna be aaaaawesome. Haha, olika konserter tre dagar i rad första veckan i maj. Grymt.

Älskar låten. Ganska lågt ljud i videon tyvärr.

9 responses to “Editors

  1. hehe ^^

    ja o stephanie pratar om bio nästa vecka, alice i underlandet. ska du med?

  2. great! hon ville gå måndag men då måste jag fram o tillbaka till sthlm två gånger på en dag så ska se om vi kan ta det tisdag ist.

    när ska du sticka till arenan på onsdag btw?

  3. oh….my…god xD

    you are insane hahaha.

    nej men jag tänkte kolla om vi går på bio på tisdag om ja kanske kan slagga hos dig? ska ju ändå upp till sthlm på onsdagsmorgonen…ja kan ju sova hemma också, bara så förbannat tråkigt att åka fram o tillbaka hela tiden hehe

  4. yey awesome! thanx!
    haha ja…jag kan nog…sova en stund längre hha. ska vara i bålsta klockan tolv….fast ska kolla om ja kan få tid typ tio eller något istället, blir klar så himla sent annars:/

  5. haha ja…jag har också panik för jag orkar inte gå o tvätta varken håret eller mig själv, jag har inga strumpbyxor hemma och jag vet inte vilken klänning jag ska ha på mig. och sen så….måste jag städa också. fy fan vad kul >.o

    men e dem du känner tröga? get them to make up their mind!

  6. du säger det haha…men fuck…jag har inga strumpbyxor….måste ringa till baltzersen o kolla om hon har hhaha.

    gah ja…duscha e jobbigt…de e kallt att ta av sig alla kläder xD

    men. orka plugga en lördagskväll!

  7. bio på måndag tydligen btw. vad gör du på dagen? jag har prov , e säkert klar vid typ tolv….sen orkar jag inte åka hem emellan. ja kan dra fötterna efter mig på stan ett tag men sen…hang out? hahaha, im desperat xD

  8. behöver inte sova hos dig då btw (;

  9. fönstershoppa, woho!

Leave a Reply

