Mutter mutter mutter

aaaavis här dårå.
Från Gröna Lund till Globen, way to go. Men biljettpriserna kunde väl liksom ha… stannat på samma nivå?
But I have devised a plan!! Lagom till.. hmm… 5e maj får jag plötsligt en massa pengar. Mycket bra. Nu ska jag börja sålla fram en bank att råna. Wish me luck!

Och Therése, I’d like to kill you right now för att du faktiskt fick mig att uppskatta Gaga ordentligt. Så det är DITT fel att jag sitter här och är missnöjd med att inte ha biljett😉 Damn you.

One response to “Mutter mutter mutter

  1. hehe you looooove me…fast du älskar Alejandro mer hahahaha (-;

    jag måste fråga mamma om ja fpr låna pengar av henne och fixa biljett. cant afford it right now. mutter, seriöt det är så löjligt att ha så höga priser!

Leave a Reply

