Ben Sherman

I mitt hjärta. Jag har ju för flera år sedan kommit fram till att det vore en bra idé att investera i lite herrkläder bara för att det är äckelsnyggt. Har aldrig blivit av, jag är inte känd för att vara en stor shoppare direkt. Närmsta jag kommit har varit några tröjor från Ben Sherman. Så vilken hemsida är bättre att börja kolla igenom än den? Är uppe i ca 10 kläder jag vill ha och har inte ens gått igenom alla t-shirtar. Hej jag är Ben Sherman nörd och har ALLDELES för lite pengar. Men framförallt behöver jag den här:

Haha, den SKA bli min. På något sätt.
Vad det gäller herrkläder annars för jag nog börja gå igenom second hand affärer noggrannare helt enkelt, för klädpengar har jag inte direkt något överflöd av. En kavaj behöver jag också. Life sucks.

3 responses to “Ben Sherman

  1. haha älskar att jag gått runt i typ en liknande sådandär idag…fast en röd…och sen hade jag Team awesome linnet under av någon anledning…

    jag har varit väldigt access all areas idag xD

  2. alltså….lol? hahahaha xD

  3. Me toooooooo!!
    Alice i underlandet på månd med mig och tessan?=)

Leave a Reply

